Two years

Idag ar Arban och min 2 ars dag vilket kanns valdigt kul !! kan inte fatta att det var tva ar sedan vi blev ihop och traffades i lilla halan flanagan. Vi har gatt igenom sa galet mycket tillsammans allt och  till och med klarat ett langdistans forhallande pa 1 ar. Nu bor vi ihop och jag alskar det ! att vakna varje morgon och somna varje kvall brevid honom betyder sa mycket. Att vanta pa att han ska komma hem fran jobbet eller nar han hamtar mig fran skolan. Att aka och handla mat tillsammans och att moblera i lagenheten !Jag alskar dig !
vet inte riktigt planerna for idag men antingen blir de resturang eller sa lagar vi mat har hemma. Ska skypa med pappa idag iallafall medans Arban ar pa jobbet. Maste ringa och boka in en min forsta korlektion pa azadkorskola haha. Sen blir det val att plugga.
har ar lite bilder, har inte tagit sa manga men ska battra mig !
Bild fran poolen, som tyvarr stangde i igar for sasongen :( har foresten blivit kallt (?!) ute. usch igar var jag tvungen att ha jeans ! jag vill inte ha host !!!
de sjuka var att i lordags var det nastan 35 grader och sa igar var det kring 20 :(
Jimmys trebenta raddjur. stackarn :((
GREYYYYYYYY
meow.

Kommentarer
Postat av: c

bra där!! nu fortsätter du såhär så är vi nöjda! :D stackars bambiii haha ååh:(

2011-09-06 @ 18:22:03
URL: http://caroline.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0