hej

Hej. Jag har inte bloggat pa ett tag och de ber jag om ursakt for. Det ar sa mycket som skall fixas, planeras hela tiden att jag helt enkelt glommer bort. Jag pluggar som en galning om veckorna. 60 sidor psykologi laxa och 60 sidor filmkunskap varje vecka ar inte lite det. sen oftast 10 sidor engelska plus att vi haller pa att skriva ett tal just nu om att de borde sanka drickaldern till 18 i USA. mjaa. Sa mina lediga dagar sa pluggar jag hela dagarna, i tisdags satt jag i 10 timmar totalt, ville grata nar jag var klar. usch. allt tar langre tid for de ar ju pa engelska.
vad har hant annars da ?
Jag har lite hemlangtan och jag saknar mina uppsala vanner nagot sa otroligt. ni vet vilka ni ar , kloverladies :)
Pratade med Carro idag det var trevligt ! kanns som vi har gatt om varandra ganska mycket med tiderna men nu fick vi antligen prata ! efter det bytes mitt planerade traningspass ut mot poolhang. jag som trodde poolen hade stangt for sasongen men icke. skyndade mig snabbt hem och bytte om till bikinin. Lag nog dar ute i nastan 4 timmar och pressade. Har lart kanna nagra aldre damer dar ocksa, 60 plus som jag brukar snacka lite med. haha .
Just nu tittar jag pa keeping up with the kardashians och vantar pa att pojkvannen skall komma hem fran jobbet .
forsoker fundera vad som har hant det senaste. Sag en hotellbrand forra veckan tror jag det var. helt galet har aldrig sett en sa mycket rok och en san eldsvada forut. vi plus cirka 100 pers till stod dar pa andra sidan vagen och bara stirrade. Ingen bodde pa hotellet dock sa det var bra , ingen kom till skada !
Var nere i btown forra helgen och halsade pa A;s syster och lite sant. sen traffade vi en killkompis till henne och akte runt i hans bil nar han korde i 210 kmh. det var sjukt.
i helgen skall jag antligen till six flags och aka bergodalbanor tills jag spyr .
har langhelg den har helgen ocksa foresten. ledig fran fredag till ochmed nasta tisdag!
det var en liten uppdate det. ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0