tisdag

Ledig idag, skrev precis klart mitt engelska arbete och ska fila pa mitt filmarbete. Imorgon har jag matteprov.
I helgen kopte Arban och jag tvattmaskin och tumlare. Jag ar overlycklig! efter att ha levt utan maskinerna i huset sa uppskattar men verkligen att kunna fa tvatta nar man vill! Arban och jag har tvattat som galningar sen vi fick dem och allting kanns bara valdigt mycket renare. No more laundrymats yaho.
Vi skulle ha kopt en arbetskamrat till arbans mammas tvattmaskin och tumlare, men efter att ha slappat dem over hit till lagenheten och slitit, sa fungerade de inte ens. Darfor blev det att vi kopte helt nya till kanon pris dagen efter.
Traffade en academic advisor igar och valde klasser infor varen. Kommer troligen bara ha 3 stycken nasta termin eftersom de ar sapass stora klasser, sa jag blir helttids student enda. Biologi, precalc, och antingen social problems eller nagon annan lite roligare klass.
Sag pa bio i helgen ocksa, "the thing" sjukt laskig ! hoppas den kommer till sverige.
nasta vecka kommer pappa hit !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0