Helgen

Helgen var bra. Det blev en trip till Chicago storstad dar det blev shopping och museum. Arban och hittade antligen den kanda banan (bean) som alla tar fracka bilder under.
Forovrigt har det inte hant sa mycket. At sushi igar andra gangen sedan jag flyttat till usa. Underbart, far mej att sakna alla sushi dejter med mina kara uppsalabor <3
Ar halvt sonderstressad dygnet runt ocksa. jag ar sa trott pa att plugga sa det inte ar sant. Att borja plugga direkt efter gymnasiet kanske inte var det allra basta ?
Det gar ju bra i skolan men det ar trottsamt. Ska snart borja skriva ett arbete om hur larartekniken ar pa en av mina lektioner. visst later det roligt ?
Snart kommer pappa hit, de langtar jag efter. den 28 oktober kommer han, Titti, och Moa, det ska bli sa kul att traffa dem igen. 18 days. yes.
Mitt college vill redan att vi ska borja registera for klasser for varterminen. what liksom, vi har ju knappt kommit halvvags pa hosten ju.
Galet varmt var det i helgen ocksa. Hade shorts pa mig da det var 28 grader och sol ! harligt.
ne nu maste jag forsatta plugga....................

Kommentarer
Postat av: nesi

känner med dig ani, gråter blod och anmäler mig till eng B på vårterminen, livet bah leeeeeeeeeker. eller? haha puss

2011-10-11 @ 14:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0