fortsattning

Jag ar pa en amerikansk dator just nu sa hoppas ni klarar er bra utan de svenska bokstaverna !
Skypade precis med Louise och Caroline. Det behovdes, de far en alltid att le :)
Var pa international student orientation igar . Det var helt ok. ni ser bildbevis har ovan. fick lite underliga kommentarer och fragor som jag redan har berattat om for carro och lollo sa de behover jag inte ga in pa har hee.
Ska skypa med Martina nu, forsta gangen sedan jag flyttade hit ! de ser jag fram emot ! Sedan blir de poolen , tankte passa pa att steka lite extra da den stanger om cirka 2 veckor. efter det blir det inte nagot mer solande pa lange sa nu galler de att njuta. Annars nar Arban jobbar sa underhaller jag mig med att stada lagenheten (kul eller hur ) och att inreda den och fa den att se hyfsad ut. Kollar massa tvserier pa netflix och sa brukar jag ga till nagra affarer som ligger nagra minuter bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0