fortsättning följer

Hej,

Nu har det nog gått mer än ett år sedan jag senast uppdaterade bloggen. Hade ganska komplett lagt ner bloggandet men mina fina uppsala vänner bad mig ta upp det nu när jag flyttat tillbaka till USA.

Som sagt så har det gått ett helt år sedan mitt utbytesår och allt vad det innebar. Nyligen hemkommen bestämde jag mig ganska så spontant för att flytta till Uppsala och ta mitt sista gymnasieår där och bo hos pappa.

Det här ett beslut som har varit hur bra som helst. Förutom att jag fick ett helt år med pappa så lärde jag känna mina fina vänner som jag är så oerhört tacksam över att fått träffa.

Nu är jag i allafall tillbaka i USA igen , i Chicago där jag flyttat ihop med min pojkvän. Om en vecka börjar jag på college. det känns ganska så galet. Ibland förstår jag inte riktigt att jag faktiskt är här. Det här är något som jag längtat efter något så otroligt och jag måste konstant påminna mig själv om att jag är här, och att det här är mitt nya hem.

Även om jag längtat så mycket efter det här och trivs jättebra , så saknar jag mina klöver mammor något så otroligt.

fortsättning följer..

Kommentarer
Postat av: C

Saknar dig!!! Men njuut! Det här är din dröm, snart ses vi <3

2011-08-16 @ 07:10:55
URL: http://Caroline.forme.se
Postat av: Lollan

Säger som Carran, saknar dig sååå mycket, men detta är din dröm! Njut av sista dagarna och kämpa på med studierna om en vecka. Det kommer gå jättebra! <3

2011-08-16 @ 10:53:21
URL: http://louisemesser.forme.se
Postat av: Neeeees

bilder på lägenheten efterfrågas vilt!

2011-08-16 @ 19:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0