im electric

Söndag, förra helgen var jag på hårdrock konsert uppe i chicago med Manda, nate och Arban. då menar jag verkligen hårrock, sceam till fullo. efter det blev det fest med bandmedlemarna i en av deras lägenheter vilket var ganska så ball. Prom är nästa fredag ska bli helt ok, är faktiskt inte så jättetaggad då våran prom kommer vara så liten plus det kommer inte spelas någon bra musik då all musik som innehåller, alkohol,sex eller droger är bannade. såg på musiklistan att nickelback står med. det är ett skämt. De blir säkert bra ändå, jag gillar min klänning och jag har en bra dejt ju :) i helgen har jag träffat arban och hade världens roligaste fredagkväll, lördagen var annorlunda men skoj och idag var varit lugn.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0