10 mars

jag har börjat kolla i min kalender nu, börjat räkna dagarna. Om mindre än 3 veckor kommer pappa och elin hit!! det ska bli helt overkligt att träffa dem. Har ju aldrig förut varit utan dem så länge. Om två veckor drar jag till washington DS där jag bland annat ska få besöka vita huset. det ser jag fram emot så sjukt mycket. Efter det så har jag bara två månader kvar. 62 dagar cirka. det är konstigt vad fort ett år kan gå. ändå så känns det inte som jag är färdig här, det är fortfarande så mycket mer jag vill göra och uppleva som jag inte gjort än. Det gör mig stressad. Jag vill inte åka hem och känna att jag inte har hunnit med allting jag ville göra. Ångra att man inte tog sig tiden.

Samtidigt känns det konstigt och nästan lite läskigt att komma hem igen. Är det annorlunda eller kanske är det så att det är jag som är? Jag har ändrat under året, det vet jag, mestadels bra hoppas jag. Men jag vill ändå komma hem och känna mig som hemma, som allt är som vanligt.

jag längtar hem samtidigt som jag blir ledsen över att det är så lite tid kvar. det är förvirrande. Det slog mig idag att jag måste och ska ta vara på alla dagar här. det försöker jag göra och mestadels funkar de bra, förutom när jag längtar hem.

I veckan fick jag komplimanger för min solbränna sköj, imorgon ska jag på konsert i Champaign från kl 2 till 11 sedan sover jag över hos min friend Heather. Fredag blir det nog bio, "shes out of my leage" lördag så ska jag möjligtvis och förhoppningsvis vara med i en dodgeball turnament med ett gäng killkompisar från skolan, det ändå det hänger på är om vi får ihop ett helt lag eller inte. sedan är det dansträning för musikalen Footloose som vi ska ha! Igår hade vi föresten konsert på skolan, alla var klädda i svart och vitt och vi sjöng sångerna som vi ska uppträdda med när vi är i Washington.
Vi har börjat köra hockey på idrotten i skolan och I kick ass som vi skulle säga här. haha. jag fick beröm för mitt hockeyspelande vilket var kul. Ska göra klart en powerpoint som promotar göteborg nu och sedan sova ! ny dag imorgon.

Gick föresten en promenad med arban idag efter skolan och vi kunde ha shorts!! fattar ni shorts! jag är så galet lycklig. våren är här! det var kring 60 F kl 7 på kvällen. det är najs. Snart så ska nog Phyllis fixa poolen också, så man kan hänga där och sola och bada!

puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0