Hej och så

idag är det Lucias 17 års dag, happy birthday! oturligt så var hon hemma och sjuk idag så hennes dorapåse fylld med grejer får hon på lördag. På lördag ska jag och några tjejkompisar äta japanskt uppe i stora staden bloomington, efter det blir det bio. ingen aning vilken vi ska se, men är ganska pepp. Veckan har varit lugn, hade strömavbrott i i början av veckan. Satt och tittade på the bachelor med min värdmamma och bachelorn och någon tjej är pecis på väg att kyssas och så vips blir det helt mörkt i huset. fick aldrig se om de blev någon kyss ellerinte. tur var det bara mörkt några långa tio minuter. I helgen såg jag "The book of Eli" med arban fredagkväll. blev lite besviken, inte på denzel washingtons prestationer men på handlingen. nåväl. lördag så hämtade vi upp karah i lexingotn hos hennes pappa där jag spelade biljard med några juniors från lexington. Lärde mig kortspelet "Spoons" och insåg snabbt att jag var en naturbegåvning. På kvällen hade karah över en kompis som inte var den lugnaste och vi åt middag på babybulls, en resturang i pontiac. Abran kom över på kvällen och that was it. Söndag så hängde jag med Phyllis och Karah till kyrkan och efter det var det födelsedagslunch borta i en annan mini håla, Tuluca. Phyllis brorson Erik fyllde 23 och det firades. Kameran var med, det är trots allt ett av mina nyårslöften. så första gången på länge blir de bilder i bloggen.

Jag och min värdmamma Phyllis på en italiensk resturang, Mona´s.

Karahs kompis, kommer inte ihåg namnet.. och Karah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0