back on track

3 veckor sedan skrev jag mitt senaste inlägg, bloggtorka, men nu är det stopp på det. bloggen är tillbaka. mitt nyårslöfte är att ta mer bilder. jag måste ju dokumentera mina månader här. ny amerikafamilj, nytt skolår, nya möjligheter. idag var bra. Pga av att strömmen försvann på skolan fick vi sluta klockan 1:30. jag Heather och två killar från skolan Noah och Jacob drog till rex center för att spela basket och lite racketball. sedan hämtade Phyllis upp mig på walmart för att käka en subway middag. åkte hem och träffade grannarna. Fick ett tips om att lite olika race som kommer komma ivår i bloomington som skulle vara kul att delta i! ska kolla upp detta då de faktiskt hade kortare sådana på cirka 4 miles. vore ju grymt kul om man fick diplom och allting. annars så är de fint. snart drar jag till hawaii!! snart är min födelsedag och snart kommer pappa och elin! life is very good. jag är ganska så trött. borde verkligen berätta om förra helgen, har till och med bilder! men de får bli i helgen. nu bedtime big time!

pööss och heej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0