My weekend

Helgen var kul! Fredag så åkte jag till bloomington och hängde med Arban hela dagen och kvällen, åt coldstone ice cream, som kan vara den bästa glassen i usa. När jag fyller år så vet jag vart jag vill att min tårta ska komma ifrån, haha!

Lördag så fick jag äntligen ha sovmorgon efter två veckors tidigt uppstigande, kändes skönt trots det att jag ändå vaknade vid klockan 7 på morgonen. Tog en ganska lugn morgon och åt macaroni and cheese till frukost. snacka om att man har andra matvanor här än hemma. Phyllis kom hem från jobbet vid 1 tiden med Karah, och tillsammans åkte vi och tittade på tjejernas basketmatch borta i woodland. Macthen var bra Flanagan vann.




 Hade med mig Lucias födelsedagspresent för senare på dagen så skulle hon äntligen firas! hade egentligen planerat att ha presenterna i en Dora the explorer presentpåse då hon och dora är som tvillingar, seriöst, men katten hade gjort sönder den tyvärr. Efter basketmatchen mötte jag upp Roxanne, Charlotte och Lucia för att åka in till bloomington och äta på Kobe´s. Äntligen första gången på väldigt länge så skulle jag få äta min råa fisk även kallad sushi. Stället var flott, sushin god. Planerat var det ju att vi skulle fira våran egen Lu Lu så vi berättade för servitrisen att det var hennes födelsedag. Hon fattade vinken, och tio min senare släcks hela stället ner. Lucia får ta på sig något pannband och ha ätpinnar i pannan. En kille kommer in med en drumma som han slår på och ett glatt gäng servitörer/servitriser hakar på. Sist kommer en kille in med en drakmask. De sjungar och uppmanar lucia att dansa. haha. Hon fick sig en cheesecake och många bilder posandes med draken.





efter middagen så drog vi till gallerian en stund, kollade runt lite tills vi insåg att vi verkligen borde dra till bion vi skulle se. When in rome. Pga för lite tid och att vi inte hittade så missade vi tyvärr filmen. Vi hamnade på Dairy Queen istället där vi käkade glass! Kvällen avslutades som alldeles för många gånger tidgare på walmart i pontiac. Hade dock en himla kul kväll!

Söndag så stannade vi hemma från kyrkan för karah kände sig krasslig. Sovmorgon med andra ord(LYCKA!) spelade mariocart på karahs wii och senare hämtade arban upp mig. vi skulle åka och hämta meagan, arbans systers nya bil. Körde i cirka 2 timmar och fastnade väntandes på burger king nästan lika länge. På något sätt så blir det allltid någon form av road trip när vi ses.

Många roadtrips med the golden car !!!

Tog massa massa bilder denna helgen vilket är bra, ska visa mer i senare inlägg! nu sova!

tränade föresten idag, första gången på typ 2 veckor, sprang i skolans cardioroom kändes gött. Sedan skypade jag med min kära syster också gött!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0