hawaii onsdag, födelsedag tisdag Shutter island fredagskväll

Förra helgen var alla hjärtans dag! fick massa fina presenter. röda rosor av arban och av phyllis och karah fick jag godis och en pedikyr !! då de visste att jag aldrig hade fått en tidigare. Sitter nu här med fina tår med blommor på och känner mig riktigt nöjd! Pedikyren var helt underbar, massage av fötterna, filning, bubbelbad för fötterna och nagellack såklart. packar för hawaii som är på onsdag och känner mig lite smått stressad. Igår shoppade jag och Arban födelsedags tårtor och vi slog till på en extra då den var 50 % of. haaha vi tog den fulaste vi kunde hitta , så det blev en hjärtformad tårta med en alien på som säger be mine! haha vet inte varför vi köpte den men vi åt den i allafall igår kväll. vi köpte också en annan tårta från DQ (dairy Queen) där det står happy birthday Anna and Arban. våra födelsedagar är bara några dagar i mellan så vi ville fira tillsammans. På söndag blir det att äta tårtan och ut på resturang. Var på flanagans sista hemma basketmatch i veckan, kul men knökat med folk. firade arban torsdag kväll ute på resturang med hans familj i bloomington. såg Shutter Island igår kväll, filmen som jag har väntat på i cirka 1 år ! oj oj oj vad den var bra. se den!!!

världens flummigaste med ostrukturerade inlägg + helt bildlöst. jag känner mig för stressad för att skriva alla detaljer. Jag är taggad för hawaii och jag lovar att lägga in mer bilder när jag har lugnat ner mig haha.

Tackar så jättemycket för alla födelsedags gratulationer! Alla era kort betyder mycket, får mig känna som jag inte är så långt ifrån er alla ändå. Jag lovar att svara, men jag kan inte säga när.

tack! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0