Hawaii baby

Imorgon drar jag till varmare breddgrader. Hawaii säger jag bara!! lämnar flanagan kl 5:45 och planet lyfter vid 10 från Chicago direkt till Honolulu. Det har hänt mycket de senaste dagarna så nu vill jag bara få slappna av lite.

Fyllde ju 19 idag också. Blev rejält firad både i skolan, på telefon, och på facebook. tackar tackar. det värmer! Fick svenska "Anna´s pepparkakor" av min engelska lärare på skolan som förövrig är min favorit. De var omtyckta bland min engelska klass också. Bjöd på vinigummin så amerikanerna fick känna på lite svensk kultur. Eter skolan drog jag och Arban till B-town och jag testade min promklänning som jag har förälskat mig i. Den var i en för stor storlek så jag beställde en mindre så nästa vecka så =) Svart vit mönstrad hellång enarmad, enaxlad ? och ingen glansig äcklig blåsa som tycks vara idealet för en amerikansk tonåring. no no. jag diggar den stenhårt.

Packade klart mina prylar nyss och det är dags att dedikera några timmar åt sömn, även om det är det ända jag kommer göra de kommande 7 timmarna till Ahloha-land. Godnatt sov gott.

så hur ser min kommande vecka ut?

Snorkla, surfa, sola, bada, sola, se pearl harbor, dansa hulahula, shoppa, båttur med mera.!!

Bilden säger väl allt?

Galet taggad !!


Tack för alla fina gratulatiner!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: amanda

det låter underbart :) jag är avudsjuk på dig! hihi du m¨ste ta en massa bilder och visa oss sedan! pussar

2010-02-24 @ 17:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0