en bild säger mer än tusen ord.

förra helgen, alltså inte den som var nu men den innan det så var det YFU möte. trodde det skulle bli en ganska tråkig helg men jag visade mig ha helt fel. fredag och lördag så åkte vi ner till springfield där vi checkade in på hotellet. bodde med en tjej som jag träffat innan från tyskland, en tjej från danmark plus hennes amerikanska värdsyster. vi åkte till kicks och käkade pizza träffade alla studenter och spelade spel i maskinerna. det var riktigt kul, lärde känna många goa danskar och normän,norskor haha heter det så? som skulle till hawaii också!! dagen efter hade vi yfu möte om regler och grejer hela dagen, lite segt men ändå kul. haha. känns bra att jag lärt känna lite folk som ska till hawaii så man inte är helt lost. vi pratade lite om hawaii resan och de tvingar oss att ha solkräm, de sa ju i allafall inte hur hög solskyddsfaktorn måste vara, för brun ska jag bli!! jag ska ta surfinglektioner, snorkla, sola, bada , se pearl harbour, shoppa, sola lite mera. gaah. jag längtar.

 känner att jag inte orkar dra hela helgen timme för timme så bilderna får säga sitt. söndag så åkte jag och shoppade med phyllis och karah! Vi åt på något ställe i bloomington innan som jag inte kommer ihåg namnet på. men där inne hade de ett stort akvarium som självklart dokumenterades med ett antal bilder.




Jag och Karah. =)



HAWAII OM 9 dagar!! waa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0