Galet kul dag!

Okej min dag igår var helt galet kul. Dagen började med det konstigaste på facebook chatten, jag chattade med Adam tensta?!

På art4 så övades baseballslagen med hjälp av ett ihopknycklat papper, pennfack och såklart en pitcher, haha det var sjukt kul.

ännu mer baseball på idrotten och jag fångade min första lyckade boll vilket såklart kändes kul! en tråkig nyhet var att min coach berättade för mig att jag inte skulle få vara med på volleyboll matchen på kvällen, bara för jag hade fyllt i några papper om utbytesstudenter oh sporter som inte var helt korrekta. Kändes riktigt surt men det ska nog kunna lösa sig till nästa match denna torsdag. Men inte deppade jag för de, jag skulle ändå stå med i klacken och heja som alla superfans, som de kallar det. Alla skulle ha på sig allt med flanagan färger,loggor, som man kunde hitta och stå där och skrika ramsor.

Fick tillbaka mitt första mattetest också, A- kändes kul då jag inte ens hade brytt mig att plugga till det.

Efter skolan åker vi hem till en tjej Kenzie, verkligen sjukt trevlig, och åt all american macaroni and cheese. Efter ha hängt där en stund, kollat på hennes senior bilder så var det dags för att bege sig tillbaka till skolan för att hoppa på skolbussarna som skulle ta oss till våran första match.

Fick mig också snodd en gammalbaseball tröja av utgången modell a la flanagan som jag blivit lovad.

Har även köpt en äkta Flanagan sportbag i de enda rätta färgerna, svart och orange!

Åh det var så sjukt kul att sitta där på en typisk amerikansk skolbuss där alla satt och pumpade bra musik. Get Shaky- med The Ian Carey Project blev en ny favorit för många!

Skolan som vi skulle möta var ganska mycket större än våran lilla flanagan och många vad sjukt nervösa. Jag satte mig med folk från skolan och hejade från början till slut, hade det så sjukt kul!

Bilder kommer, har glömt ta med kameran varje gång, men på torsdag kommer den garanterat hänga med på matchen!

fick även veta att jag ska bli intervjuad för tidningen någon gång i veckan !

Nu skola igen, mattetest idag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0