Dariy queen

Cupcake bakning blev det måndag kväll, mycket frosting självklart då det var jag som lagade dem! Goda, finns ett överflödigt lager i kylen nu son bara väntas på att ätas.

okej jag ser verkligen creepy och svettig ut här, men det får ni ta ! :D för gott var det! är får ni se lite av köket också!



Tisdag var det Lady Falcons första hemmamatch i volleybollen. Sjukt spännande match som varierade endast två tre poäng i alla tre matcher. Falcons tog dock tillsist hem segern! Detta firades med att volleyboll laget,fotbollslaget firade med glass på Dairy Queen, en stor kedja här där man köper sig en blizzard, som skulle kunna beskrivas som en flurry på donken! Hängde där ett tag och blev intervjuad av en klasskompis Jacob som ska skriva ett arbete om mig, haha. Igår var jag dessutom uppe till klockan 2 på natten och pluggade, pga att jag drog till dairyqueen på kvällen blev läxorna lite lidande, så fick sitta med anatomin och matten.

Idag var jag därför sjukt trött, sov bara 4 timmar. Ikväll ska jag se Vampire diaries, första avsnittet och nya avsnitten av beverly hills 90210!

 insåg ikväll hur mycket flanaganish jag börjar bli!


Kommentarer
Postat av: mirelle

ge mig!!

2009-09-10 @ 19:20:40
Postat av: Victoria Adolfsson

Vad bruun du är förresten! Är det ljuset eller har du solat?

2009-09-14 @ 07:51:21
Postat av: Marty

pappan ser för skön ut alltså!! :D

2009-09-21 @ 18:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0