studyhall

Sitter just nu i skolan, study hall 7th hour, det funkar visst att logga in pa bibloteket. Ganska normal dag idag forutm att jag somnat i natsan varenda klass !! haha jag sov hela bildlektionen idag. Det pratas mycket homecoming nu och vad man ska ha pa sig under veckans alla dagar.

Mandag ar classcolour day, alla olika klasser har sin egen farg, seniors gron.
Tisdag tror jag ar prosport day, vill sa hitta en svenskfotbollstroja eller nat! kan dock bli svart pa sa kort tid.
Onsdag ar crazyday , kla dig sa galet som mojligt. Owen pratade nogonting om att jag skulle kunna fa lana hans prastband.
Torsdag NEEERDDAY, tontkladsel med andra ord.
Fredag - Flanagan colours, Orange och Svart, ingen svar match for mig da jag har minst 4-5 olika flanaganplagg som passar!

Pa onsdag nasta vecka ar det en bonfire ocksa, och typ en parad sa vi hade ett mote om hur vi skulle dekorera vara vagnar. Det pratades ocksa om varan seniortrip som matse planeras!

Bjod pa svensktgodis idag i skolan, de fa vinigummin som jag hade kvar! Fick aven reda pa att skolans dogeballs ar tillverkade i Sverige, haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0