gryyym vecka

Okej har ar det full rulle. Det ar torsdag och mitt igang i homecoming week. Idag ar det nord day sa jag kladde mig med hangslen, tejpade glassogon och haret i tva tofsar. Haha lagger upp bilder sa fort som mojligt, det var sjukt kul! igar var crazyday vilket jag inte lyckades lika bra med, sag mer ut som en konstig hiphopare!

  bild3: mig, Taylor, Emily, Ben, Emily och Caroline, nerdday såklart!  Noah och Jacob klädda för dagen!  Emily och Jag, mobbade av Marissa! haha  jag, Emily och Emily återigen haha.
Igar efter skolan var det en bonfire for veckan till ara. Nere pa fotbollsplanerna samlades alla for att tavla klasserna imellan i deverse grenar. Bland annat apple on a string, ett apple hanger i luften och personen ska forsoka ata det och han/hon far inte anvanda handerna! dragkamp, Alla seniorkillar mot freshmen, utklassade pa mindre an en sekund! Sedan var det nagot som heter carslam. Nagon lanade ut sin bil och sa manga som mojligt ska fa plats i den. Haha jag joinade och sammanlagt var vi 19 pers i bilen samtidigt!! Snacka om att folk var mosade. Jag joinade aven the pyramidrace, dar man ska bygga en pyramid av folk och sedan maste man raca. haha vi seniors vann dar med! Efter var det en bonfire, riktigt fjuttigt, mer som en brasa. Dar presenterades vilka som blivit nominerade till homecoming king och queen, och jag ar en av dem!! :D kandes himla kul! Efterat akte jag och Arban till wendys och kopte glass!

Pga att jag blivit nominerad till homecoming queen sa fick vi trana idag hur vi ska ga in under paraden imorgon samtidigt som skolbandet spelade.Det ar ocksa imorgon vi far veta vilka som blir kings and queens. Jag tror inte jag kommer vinna men det var himla kul att veta att folk gatt och rostat pa mig !! det hela kanns sa sjukt amerikanskt! Ocksa nar jag kommer ga in under paraden kommer de lasa upp mitt namn och saga daughter of Lars and Agneta Backman, sa mamma pappa kann er stolta :) !! Efter paraden imorgon ska vi dra hem till en kille fran skolan for annu en bonfire haha.

Sedan ar det lordag, vilket innebar HOMECOMING DANCE !!! jag langtar sa sjukt mycket !

Sitter nu i studyhall och ikvall ar det volleyboll turnering! borde verkligen plugga matte nu men jag fattar inte vad en intersept ar eller en slope. och K vardet ar lika med m vardet har, confuseing!

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Haha va coolt! Tänk om du vinner! Hoppas att du har det hur roligt som helst imon på home coming! :)

Jag saknar dig! <3

2009-09-25 @ 19:33:18
Postat av: löfgren

JAAAG VILL VETA ALLLT OM HOMECOMING!!!! :D hoppas allllt är kalas. pözZZZZzz

2009-09-27 @ 16:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0