HOMECOMING COME HOME

HOMECOMING; WA WA WA.

Fredags var black and orange day, Flanagans egna färger, hade därför på mig min egen designade tröja som alla seniors gjorde för första footballsmatchen hemma!

Vi slutade skolan tidigt för det skulle vara en parad klockan 2. Jag och en kille från min anatomi class, Drew fick sitta på flaket på en truk och vinka till alla åskådare samtidigt som vi körde runt hela flanagan. Varför? pga att vi blivit nominerade till homecoming king och queen. Det var kul, men oturligt nog så regnade det så det var inte så mycket folk som tittade. Efter paraden så var det dags för lite pepp för footballs matchen inne i gympasalen. Där fick alla nominerade till homecoming court (jag) vara med i olika tävlingar. Efter det så var det footballs match på kvällen, oturligt så förlorade flanagan. Innan fotbollsmatchen fick vi även reda på vilka som blev homecoming king och queen. En tjej som varit med och räknat alla röster berättade att jag hade cirka 8 av 10 rösterna men sedan hade skolan ändrat möjligen pga att personen som vinner måste komma tillbaka nästa år och överlämna kronan. Efter fotbollsmatchen åkte jag och Arban till Wendys och köpte glass.  det var fredagen i helhet.

Lördag morgon solade jag först för att vara fräsch till dansen på kvällen! Kenzie kom över och vi fixade oss i ordning tillsammans. Arban hämtade mig för att åka hem till honom i bloomington där vi tog miljontals bilder. Träffade två kompisar från skolan Jessica och Lucas som vi åkte till resturangen Chilis med. Där träffade vi Kenzie och hennes pojkvän Kyle och åt. Alla var sjukt taggade för dansen så vi hade riktigt kul! Detta var ju faktiskt min första skoldans någonsin!

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer om kvällen. Hade riktigt kul på dansen, dansade nonstop. Musiken var inte den bästa, alldeles för mycket rocklåtar som var omöjliga att dansa till men det var kul ändå! Tydligen hade rektorn tyckt att det hade varit alldeles för mycket grindingdancing under förra årets skoldans och förbjud därför de flesta hiphop låtarna! Här är lite bilder från kvällen:
 Jag och Arban.
 Jag och Lucia!!
 Randi och jag

  
 Kenzie                     Regan, Ashley, Jessica  Randi Kenzie jag och Dana

Har mer bilder men pga att det tar hundra år att ladda upp så orkar jag inte mer ikväll.

Har föresten börjat inse att det har börjat bli svårt för mig att skriva på svenska. Det är lite läskigt att veta att jag tappar min svenska stavning och hur man ska formulera sig. Som att skriva det här inlägget kändes faktiskt svårt. Därför är det säkert konstigt skrivet på många ställen. Beklagar för detta! Ska nog ta mig en poptart och sedan gå och lägga mig tidigt! Har föresten blivit förkyld återigen!! sjukaste. tredje gången sedan jag kom hit.    

Kommentarer
Postat av: ELIN

VAD FIN DU ÄR!

2009-09-28 @ 13:56:09
Postat av: Anonym

Anna, jag är så avundsjuk!

2009-09-29 @ 19:29:02
Postat av: Anonym

Av mirelle ^

|

2009-09-29 @ 19:29:42
Postat av: elin

anna blogga meera

2009-10-06 @ 13:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0