Sverigepaket

Hej,

försökte blogga igår i studyhall men tydligen var hemsidan blockad från skolans datorer precis som facebook, hotmail med mera.

Gårdagens volleyboll match var grym!!! Det var Volley for the Cure, vilket innebär att man spelar för att samla in pengar till bröstcanserfonden. Alla i laget hade på sig grisrosa matchtröjor matchat med rosetter i håret. Väldigt girly med andra ord. Vi vann båda matcherna och det bästa av allt var att i andra matchen får jag springa in på planen, och för första gången får jag faktiskt smacha över bollen till andra sidan! Alla jublade, vilken känsla det var !! =D En kompis till mig hade fått tag på en svergieflagga också som viftades med under matchen, så jag kände mig representerad. Det firades med det självklara valet, Dairy Queen där vi nog var ett ännu större gäng från skolan än vad vi varit tidigare. Åkte hem, sprang på löpbandet som jag gjort varje dag sedan i söndags, och gick och la mig helt slutkörd. Idag är det fredag, klockan är 7:26 och jag håller på att göra mig klar för skolan. Idag för vi spelade så bra igår slipper vi ha volleyboll träning efter skolan, vilket känns helt lovely!! Ska träffa min killkompis efter skolan och sedan vid 7 tiden ska vi åka på fotbollsmatch, som är det vanliga att göra en fredag kväll!


Fick föresten mitt första paket från Sverige på posten. Från Mamma bestående av vingummin, min och mammas favorit chocklad, med creme brule i(mums!) och Erik hassle skivan som jag så har längtat efter!! Bästa låten är helt klar I Wanna Be Loved. Tack så mycket mamma!! :D

Nu måste jag äta frukost, röja upp på rummet och platta håret.

Hoppas ni har en bra fredag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Annaaa du skulle vart hemma så kunde du gått på erik hassle me mig cilla benny på fredag! kan du inte bara komma hem över helgen :P ?

2009-09-28 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0