bloggar

jag har misskött mig, jag har inte bloggat sedan i söndags! Dagarna har ägnats åt volleyboll matcher som vi förlorat allihopa och kvällarna har spenderats med gäng på Dairy Queen, (glassstället) och självklart även walmart, där jag enligt mina amerikanska vänner alltid är, haha! idag kom en kompis från volleybollen hem till mig, Kenzie, och kvällen spenderades med att titta på vampire diaries och på Glee. Skrev för en kort stund sedan klart min första amerikanska redovisning som ska hållas på Civics imorgon. Franklin D Roosevelt är ämnet. Varför han var den bästa presidenten, som vi enligt vår grupp tyckte. Imorgon är det volley for the cure, vilket innebär att man spelar för rosabandet. På fredag ska jag på fotbollsmatch med en kompis, och lördag, på lördag så får jag äntligen äntligen äntligen åka in till CHICAGO DOWNTOWN. Jag lovar er jag kommer vara helt crazy, och allt kommer dokumenteras med kameran!! Sedan veckan efter är det homecoming, vilket innebär dress crazydays, pro sports days, nerdday, superheroday med mera mera. Bara massa hemma matcher i fotbollen och veckan avslutas med homecoming dansen på lördagen! :D är så sjukt taggad verkligen!

Ne nu är klockan 12:36 här så det är dags att sova. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0