en förklaring

okej, jag har en hel fet helg att skriva om bestående av phantom of the opera i st.louis, zombieland och shopping !! har bilder att lägga upp och massa annat gottigt !! Tyvärr så är läget så att jag ikväll har alldeles för mycket plugg, sitter här med min anatomy och försöker lära mig skillnaden mellan isotopes, radioation, och vem marie curie var ! mitt rum är ett totalt mess, kläder och tidningar överallt ! Jag måste dekorera klart min tröja för footballen och jag måste skriva en summary av en text i i engelskan tills på fredag för att få upp mitt betyg från D till C för att kunna få åka till Hawaii!! Ska försöka hinna skriva imorgon. Och alla mail och facebook inlägg som är osvarade beklagar detta, det har varit mycket !

tänker på er alla så sjukt mycket !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0