helgen

Kom hem från volleybollen och känner mig ganska trött. Det regnar och jag ikväll måste jag plugga för ett civics test för imorgon. Här börjar man plugga lektionen innan provet och känner sig förberedd, något slappare med andra ord!!

Helgen var kalaskul, Fredag såg jag, Arban, Matt, Jimmy och Arbans syster en film som heter Paranormal Activity i Bloomington. Garanterat den läskigaste filmen jag någonsin sett !! Överdriver inte! Den är filmad som en dokumentär och handlar om ett par som tror att deras hus spökar. De har placerat upp videokameror över hela huset och på natten kan man se hur dörrar slås igen, skuggor som far förbi och till och med fotavtryck! Alla var smått förstörda efter den filmen så vi åkte till mc donken för att lugna ner oss.

Lördag hade jag först volleyboll match, min sista tävling!! tvyärr förlorade vi och det var en ganska dålig stämning efteråt plus att jag inte fick spela vilket var tråkigt. Åkte i allafall hem, gjorde mig i ordning och åkte till Roxannes hus för deras traditionella chilidump. Var där några timmar, träffade lite folk från skolan, åt , frös framför deras bonfire och sedan bar det vidare till bloomington.

Söndag, käkade POPTARTS till frukost, (kan vara det godaste jag någonsin ätit) med smak av cinnomon brown sugar och smores. Knyckte pumpor som jag Matt och Aubrey bestämde oss för att skära ut.

Först skulle jag ha min första konsert med min körgrupp och begav mig till skolan. Uppklädda och hyfsat taggade. En riktigt pinsam hände dock. I min körgrupp finns det ytterligare en kör som sjunger andra låtar som också skulle uppträda på kvällen, jag är inte med i denna gruppen och ska ju därför inte gå upp när de ska uppträda. Gissa vad jag gjorde?! En kompis till mig säger att alla ska upp, så jag hänger ju såklart på. Väl däruppe framför alla i gympasalen inser jag plötsligt att det inte är min grupp som skulle vara där uppe. Bara de som var med i den andra gruppen. inser detta såklart försent så det hela slutar med att jag måste stå där, ensam på min rad låtsats sjunga någon låt som jag aldrig tidigare har hört !! Hahahah. Efter låten är slut skyndar jag mig av för jag hade aldrig pallat att stå där och mima till resten av sångerna, hahaha.

Resten av konserten gick bra by the way. efteråt åkte jag hem till en kille som hette Matt och skärde pumpor med honom och Aubrey.

Kommentarer
Postat av: Jules

hahahahahahahahahahahahaha fy fan vad ball. körincidenten!

2009-10-29 @ 08:25:29
Postat av: big fat e

hahaha vad roligt!

2009-10-29 @ 14:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0