chili

Jag försökte blogga igår men min dator verkade vara helt emot mig och raderade hela blogginlägget. Borde gå och lägga mig nu. Mitt rum har blivit attackerat av nyckelpigor. De är föresten inte ens nyckelpigor, de ser ut som dem men de stinker om man dödar dem. Det är minst 15 st i rummet :S jag freakar. usch har sprejat rummet med insektsmedel i två dagar nu. Det kryllar av nickelpigor utanför också, pga att de skördar majsen på majsfälten eller nåt haha.

Min engelska lärare vill att jag ska hålla ett föredrag om skolan i sverige inför alla seniors, känner mig inte speciellt lockad på iden om jag ska vara ärlig!!

Helgplaner:

fredag: Bio! någon skräckis ,halloween är ju i fullrulle!

lördag: chilifest hos roxanne kombinerat med en sweetsixten för hennes lilla syster!

Söndag: konsert för körgruppen!!


allt jag har att bjuda på för ikväll!.

Föresten om ni vill skriva till mig eller skicka presenter så är min adress:


P.O Box 644

309 s Jackson Street

Flanagan. Il 61740 och min värdfamiljs efternamn är Derrick!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0