happy thanksgiving

Tiden går ju bara fortare och fortare. ännu en vecka har gått och idag är det Thanksgiving!! Jag är taggad. haha det känns lite som julafton, vet inte varför :P Morgonen började med att jag hängde med till kyrkan för en thanskgivings gudstjänt, för att försöka förstå varför amerika firar. Igår var det early dismissal vilket betydde att vi slutade tidigt från skolan, 1:30. Är ledig idag och på fredag, vilket betyder en lång helg vilket känns kalas. Thanksgiving ska firas i Naperville, förort till Chicago med all släkt från Diannes sida. Ska bli kul, jag ska äta hela dagen och kolla på football. taggad? Jaa!

Såg föresten Twilight förra helgen också, den var bra, Jacob var snygg, Edward också,självklart. Dock så tycker jag 1:an var bättre !




HAPPY THANKSGIVING!!

Nu ska jag laga svenska köttbullar igen!


Kommentarer
Postat av: johannnii

jag tror nog att jag ska äta upp jacob!!!

2009-11-28 @ 16:44:32
Postat av: Anna

jag tror nog han nästan var hetare än edward i filmen (!!!)

2009-11-30 @ 14:21:49
Postat av: Jules

han tog av sig tröjan efter typ en halvtimme och sen tog han aldrig på sig den. Dvs jag var kåt 75% av filmen.



hahah

2009-12-04 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0