Det var min kväll det.

Jag är fortfarande mätt, helt seriöst jag vaknade mätt imorse!! Thanksgiving firades ju som sagt i Naperville med hela goa släkten och jag hade det riktigt kul. Kändes coolt att det var precis som på tv. Kalkonen var gigantiskt och jag kunde knappt lyfta den själv (?!) Stuffingen i kalkonen var underbar och jag åt nog 6 olika desserter igår kväll. Fick höra på om vilda college historier och om att swimmingpooler faktiskt är hälsosamma! Vi räknade ut att vi varit i 35 % av alla länder i världen tillsammans och vi började sjunga någon viktig amerikansk sång bara för skojs skull. Det bästa av allt var nog efter att vi alla nästan rullat ut genom dörren för att åka hem och klagat över hur mätta vi är, så stannar vi på första bästa mack och köper swedish fish och andra snacks ! haha . Jag har nog aldrig varit så mätt som jag var igår kväll!!

Idag är det BLACK Friday, vilket innebär SHOOOOPPING! Skatterna tas bort och alla affärer har massa rabatter, folk är som gaaalna. Ska bli kul, jag ska slåss för en vintercoat och en tröja jag checkat på hollisters hemsida. Kanske även jeans om vi hinner! Klockan är nu 8:00 och vi drar om en halvtimme till Bloomington. Affärerna har varit öppna sedan kl 4 i natt.



Kommentarer
Postat av: Julia

Jag ville bara do igar av all mat! Herre min gud vad overmatt jag var. Sedan blev jag fornedrad i biljard av mina syskon. Thanksgiving visar verkligen vad man har att vara tacksam for!

2009-11-28 @ 05:05:28
URL: http://inreardan.blogg.se/
Postat av: elinzzz

anna du ser ut som en riktig american girl! how cool! miss u

2009-11-28 @ 14:07:19
Postat av: Johanni

The american dream, that's you darling!

2009-11-29 @ 12:22:33
Postat av: Anna

haha man bugar och bockar !!!

2009-11-30 @ 14:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0