Amigos

Förra helgen by the way bestod av en skolfri fredag, tjohej! Alla varsity volleyboll tjejer åkte upp till bloomington istället för att kolla på state finalen i volleyboll. Det var kul första matchen sedan efter att ha tittat på cirka 4 olika matcher med 3 ronder i varje så blev det ganska lame. testade den sjukaste glassen, dippingdots som var glass i kulform! "The icecream of the future" var slogan. haha, riktigt god också!


Jag, Dana, Jessica och Caroline

efter vbollen åkte vi tillbaka till skolan vid 3 tiden. efter det åkte jag in någon timme senare till bloomington igen och var där hela kvällen.
 lördag såg jag 2012, påminer sjukt mycket om day after tomorrow men jag gillade den. 
Söndag lagade jag svenska köttbullar!! Inte lika bra som mammas såklart och runda var de inte heller, men helt klart goda!! Lagade dem för en volleyboll middag som skulle hållas senare på kvällen. Köttbullar och swedish fish , det var det jag skulle bjuda på. Vid 5 tiden så var volleyboll middagen på skolan och det allra sista med volleybollen. Vi hade knytkalas och priser delades ut för årets spelare osv. Alla seniors fick diplom och en bokstav från skolan som bevis att man varit med och sportat.

Igår kväll så hängde jag Heather och Lucia hemma hos henne. Fick först en rundtur av downtown pontiac, där vi också stannade och åt. Överallt har folk redan dekorerat för julen, jag älskar det! I heathers house har de miljontals julpynt och hela 5 (!!!) fullstora julgranar!!!


Idag är det Twilight new moon som gäller, är sjukt taggad! först ska träna och städa huset, så jag borde nog starta nu !


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Har skrivit ett inlägg ''Vår hektiska värld'', där jag har skrivit ner några punkter om hur vår värld ser ut nu. Gå gärna in på bloggen o läs inlägget och säg vad du tycker. Jag vill gärna höra allas åsikter om det :).



Tack om du tittar in och lämnar din åskit!

2009-11-21 @ 17:21:45
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0