idag räknas inte

Om man inte räknar med idag, imorgon så har jag 9 dagar kvar i skolan. Kan det stämma...? Om man räknar veckorna så två. två ynka veckor av tvåan återstår. Det är sjukt. Jag fattar det inte. Det går inte in i mitt huvud att det redan har gått ännu ett skolår. Ny klass var det i höstas och nu är det slut på den. Det är mina två sista veckor med denna klassen och det känns ju lite skumt. Många kommer jag sakna. Men inte än, för det är inte verkligt än. Det kommer det bli si sådär 5 veckor in på sommarlovet när mina flygbiljetter kommer. Jag måste tänka efter. Jag skulle vilja pausa lite. Nu går det lite fort. Så är det alltid i början, hösten var lång och så framåt slutet så knäpper man bara med fingrarna så är tiden förbi. passe. gone. adjöss.

I eftermiddags var riktigt trevlig, fick en att glömma provet lite. urk. Julia och jag kan allt prata om allt och ingenting. och Anna, Anna , Elin är på festival och göttar sig dem. åh.


 


Kommentarer
Postat av: Jules

vi göttar oss i götebörg istället. på en fetfin balkong med fil, musli och cashews.

2009-05-29 @ 16:55:31
Postat av: Amanda

du har helt rätt i sluten går det så snabbt!

men som sagt va du ska inte sakna alla än för vi ska ha en nice sommar :D o sedan kan du sakna oss(A) haha!

2009-05-29 @ 17:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0