åh åh åh great

Efter mycket strul så blir det såhär: YFU kommer söka upp en ny familj till mig och jag har fått önska att hamna kring arizona dit jag väldigt gärna vill. Jag vill trots allt ha värme! Får se vart jag hamnar. Allting kommer lösa sig och de kommer bli jättebra! Så återigen blir det att gå och vänta på beskedet om nästa termin. Kändes lite jobbigt förut, att få börja om hela processen när jag väl hade fått en familj men de känns som de kommer bli ännu bättre nu. Den som väntar får se  ;)

så stryck Illinois- edwardsville.


han är bara snygg. passar inte in här. Jason Gaston

Kommentarer
Postat av: Johannnaa

Nästan tråkigt dyyynggo k i l l e!

2009-05-12 @ 23:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0