Where Does The Good Go

Om mindre än ett halv år kommer jag befinna mig på andra sidan Atlanten, någonstans i USA. Där kommer jag bli en elev på high school, som vilken ordinär american som helst. Där ska jag påbörja ett liv. Därför vore det hjärtligt härligt att få veta vart jag kommer tillbringa dessa 10 månader. För nu sitter jag faktiskt här, utan en endaste aning vart jag kommer befinna mig på en kontinent lika stor som Afrika. Därför är det svårt att föreställa sig att jag kommer åka, vad finns det att föreställa när jag inte får någon information? Och det enda jag vet är att jag kommer hamna i usa. Därför får det gärna snart dimpa ner ett brev i brevlådan där det står "you´re going to californien" eller varför inte "Florida welcome´s you!" Just nu går jag bara och väntar på ett besked och det börjar bli segt. where does the good go?-- tegan and sara.

Kommentarer
Postat av: amanda

fatta att du ska till USA!!!! jag kommer sakna dig! o jag är så avis på daj ;)

2009-03-27 @ 18:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0