Hello sunshine

Jag vet aldrig hur jag ska börja. Det finns massa i huvudet som skulle passa bra här, men ibland så funkar de bara inte, det stannar kvar med mig. Jag är inne på step 3, det är bara att klicka boka så är det klart.
 
Jag vill iväg i sommar, det är obeskrivligt. Vart, hur, när och återom vart, hur, var , när. Alla detaljer är planerade, allt skulle kunna vara klart. Men det är det inte. Jag är som ett litet barn, helt fixerad och idén kan inte släppas. Det får den inte, det vill jag inte att den ska.Om du inte åker med så åker jag banne själv.

Kommentarer
Postat av: J

vart med vem ska du?

2009-03-23 @ 22:00:16
Postat av: Anonym

jag vill till grekland med mamma

2009-03-25 @ 19:12:34
Postat av: amada

åå va mysigt :)

men om inte din amma vill med så är jag på ;) älskar grekland!

2009-03-27 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0