"Tänk ändå vad vackert det är här" göteborg

Det känns verkligen som jag just nu bara ältar sommartecken, ledigheten, värmen och sommaren i största allmänhet i bloggen i mina senaste inlägg. Det är helt enkelt svårt att motstå för ibland är ju svensk sommar verkligen bäst. Idag var jag och söta benny i stan gåendes i hettan när vi plötsligt fick den lysande idén att bege hos ut till Marsstrand för att fördriva tid. Sagt och gjort. Tåg, buss och färja och så hade vi anlänt till vår destination. Det blev inte mycket mer än några strips som de kallade dem och en promenad. Vad gjorde det, sommarkänslan hade börjat infinna sig och allt kändes så toppen. Oj vad smörigt men det var en himla bra dag. Många roliga citat under dagen. "woppssiii"
.

Kommentarer
Postat av: benny

naaaj mitt snedöga hopppar fram! illa. jag säger bara alex. puss tack för fiiin dag!

2009-06-23 @ 18:56:13
Postat av: Anna

haha alex och flickorna från belgien ;) Tack själv!!!

2009-06-23 @ 19:05:16
URL: http://vacationdarling.blogg.se/
Postat av: beny

de vill ha pommes stripes, inget annat! han var verkligen inne i sin egen värld, vi sa nog hans namn arton gånger. och högt med. hahaah

2009-06-24 @ 14:39:19
Postat av: A

Haha ja, det känns typ som vi känner honom <3

2009-06-24 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0