sommaren 09

glömde skriva detta i förra inlägget!! Orkar inte ändra på det så jag skriver det här: även om jag längtar mycket till USA så är ju faktiskt det också någon slags skolstart. Vad jag mest av allt ser fram emot nu är att ha en riktigt grym sommar som om möjligt slår sommaren 08. Ja förra sommaren var riktigt sjukligt bra men denna sommaren kan kanske möjligt bli ännu bättre. Jag är helt enkelt så himla pepp för sommaren! åh jag dör!! Nu är jag så där alldeles överdrivet tjäck tjäk? tjeck? men jag kan bara inte låta bli.

Kommentarer
Postat av: Amanda

sommaren 09 ska slå förra sommaren! ååå vi ska ha det nice! ses imon pussar!

2009-06-18 @ 23:14:00
Postat av: elin

käck

2009-06-21 @ 00:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0