Lista

Idag har jag gjort en lista. En fin sådan ner kladdad på ett skrivarpapper med ännu mer bläckkladd på. plugga, gossip girla, äta, träna. Skriva ner allting jag gör känns gött då får jag tryka från min lista. en punkt att skriva denna lista finns också. Nu är jag klar med gossipgirlandet för ikväll så nu återstår det lite matte ack ack. och springa, fast det får dröja än är det för varmt (!) otroligt för Sverige men ja. Nu läget är att om man ska palla att träna är det innan solen gått upp och efter den lagt sig. Underbart att ens kunna resonera så. alltid att det borde vara sånt här väder. Då skulle alla vara snygga året om. Idag var bra bättre än bäst och imorgon har jag sovmorgon vilket inte gör saken sämre direkt. woawoa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0