Home

Kom ganska nyss hem från en riktigt bra mini resa till Grebbestad med stort G. Perfekt timing för vädret har varit varmt nästan hela veckan,om det nu har kunnat undgå någon. Bad, båt , brygga alla tre B:n var med. Solbrännan är nu bättre, varken lite eller mycket och allt känns rejält bra. Tack för en kalasresa Louise Amanda Julia! så nu fick ni också nämnas i inlägget, sicken ära! Kan egentligen inte sammanfatta mig bättre än så här, så nu är det bara de fina eller fula bilderna från lillsemestern som återstår.

Har jobbat i två dagar och lärt mig kassan, vilket i ärlighetens namn kändes himla kul då den tidigare varit min största fruktan på jobbet. Men där stod jag både torsdag och fredag log och fixade det mesta utan problem. Kändes bra. Det var en glad överaskning att jag faktiskt grejade huvudräkningen som innan hade betyngat mig.

Grekland blir min nästa destination och avgång är redan på tisdag. Kreta, Chania, Platania om jag förstått rätt. Resan kommer bli ett ända stort ost och tsatziki frosseri och saganakin min största synd. oj oj. Bad och sol självklart och en och annan utgång hoppas jag på! Ska packa vidare nu för vad jag har insett från bara sveriges varma dagar så är min packning till Grekland alldeles för varm. Sommarklänningar är det ända som gäller om jag ska överleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0