Det är inte okej

Alla verkar veta vart de ska i usa och vilken familj de hamnar i förutom jag. Det känns faktiskt väldigt piss. Det är inte okej att det bara är ungefär 3 veckor var tills ungefärligt avresadatum och att jag inte vet var någonstans jag kommer hamna. Jag är riktigt besviken på organisationen förtillfället. Jag har redan haft erbjudan om två stycken familjer med båda privatskolor på cirka 50 000 kr. Om andra inte behöver betala den extra summan för att få familj och skola borde inte jag heller behöva göra det. I nu läget känner jag mig sjukt stressad, jag kunde inte ens sova inatt. Allt är ostrukturerat och jag har en hel lista med saker och ting som behöver göras innan USA, som jag knappt vet om jag kommer hinna med. Sedan vill jag ju såklart också hinna träffa många av mina kompisar som jag knappt träffat alls i sommar. Jag vill hinna jobba samtidigt som jag ska hinna klämma in två stycken sverige resor under dessa tre veckorna, som jg såklart också vill. Allt känns kaos, till och med det här inlägget blev kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0