SNÖ of Galena

Sitter här i våran hyrda stuga, eller stuga är väl inte rätta ordet, så semesterhuset. Idag var det tidig uppstigning för det skulle tränas på gymmet. Sprang i 30 min och gjorde en hel del styrka vilket var skönt efter konstant godisätande sedan jul. Åkte in till Galena för att käka riktig chicago pizza på Happy Joes. Chicago pizza= tomatsåsen högst upp och fyllningen under. Drog sedan in till downtown galena som var en riktig gullig stad, promenerade omkring och kollade i butikerna, gjorde ett riktigt fynd men jag kan inte avslöja det i bloggen.

Imorgon ska jag få mina naglar fixade på Spa:et !! :D

lägger upp bildern när jag har kommit hem !

Kommentarer
Postat av: Marty

Gott nytt år Riverman!! Hoppas du har ett underbart jullov. Jag saknar dig!!



Lots of love

2009-12-31 @ 17:51:59
Postat av: Anna

gått nytt år marty!! jullovet var bra, en vecka för kort dock, hörde att ni har en vecka längre jööö! hur var julen din? puss saknar dig!!



kram!!

2010-01-05 @ 05:22:21
URL: http://vacationdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0