svacka.

Fick YFU brevet idag, brevet som jag skrev denna sommaren som de berättade för oss att vi skulle få kring jul. alltså nu. Fick ännu ett brev där det stod att vi varit borta halva tiden nu. Dte känns konstigt, samtidigt som jag vill vara här längtar jag också hem. Jag saknar mina fina vänner och la familia. Jag ersänner, det är svårare att få vänner än jag trodde. speciellt tjejkompisar. Ibland har jag skitdagar och ibland känns allt toppen. Det är inte ofta man skriver och berättar om dagarna som känns som rena pesten.  Jag är i den kända yfu svackan, . Den jag skrattade åt i somras stämmer in på mig. Behövde verkligen det där brevet jag skrivit till mig själv. Allt jag skrivit om hur jag ville utvecklas och om hur mycket jag längtade hit. Det måste jag fortsätta komma ihåg. Också halva tiden har ju redan gått därför vill jag verkligen ta vara på dagarna och inte deppa ihop. Det ska jag verkligen försöka göra. För jag vill vara här!!

nu ska jag packa för min trip till rock island imorgon !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0