The Weekend

Hela helgen var riktigt bra!  Har redan berättat om lördagen så nu drar jag söndagens alla upplevelser,

Fick min första sovmorgon på hela veckan vilket verkligen var behövligt, gick inte till kyrkan utan den tiden spenderades bland annat med att skypa med louise! Så nu vet jag hur det funkar great. I allafall så skulle vi in till Naperville som är en förort till Chicago, riktigt mysig sådan.  1 och en halv timmes bilkörande och vi stannar i ett trevligt typiskt amerikanskt villakvarter. Där är största delen av min värdmamma Diannes släkt samlad för att fira hennes mammas födelsedag. Vet att jag skrev syster innan, men det var fel. Kommer dit och alla är redan samlade. De har en riktigt gullig bakgård där det ska grillas all american. Hade även blivit lovad att vi skulle göra smores. Två av Diannes brorssöner var också där tillfälligt hemma från College. Jag som verkligen mer än något annat vill börja spela softboll(baseball för tjejer typ) här i USA fick  mig en lektion av killarna och blev ännu mer taggad för våren!  Hade riktigt trevligt där och alla var riktigt snälla. Vi fick även låna hem typ 15 olika filmer då de hade typ allt i filmväg och Flanagan inte har det största utbudet. Bland annat, crash, någon kinesisk film, the knights tale som är med heath ledger, Fight club med mera med mera.

FIck även veta att Chicagoskolorna är grymma, grymma som i hårda. Tydligen så är det därifrån som Mean girls är inspirerad och några mer sådana filmer i samma stil.

Åt massa hamburgare, corndogs från självaste Flanagan, tårta med ohälsosamt mycket frosting, och Smores. More smores please!

Spelade föresten också baseball på PE idag, I love it!!!

Här kommerl lite bilder från helgen:
     Eli! Lucia, Owen.

 Flanagan fest.   Hos Diannes bror, rensar majs, någon var korkad och hade fingret ivägen...

 Dianne och Elianne!     BASEBALL    Tårta!

Okej, att lägga upp dessa bilder tog ca en timma att lägga upp så det är bara att börja kommentera! Nu måste jag fortsätta med min biologi läxa. heavy stuff ska jag säga er.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0