tredje

Hej hej, idag fick jag en efterlängtas sovmorgon, vilket kändes himla skönt. Vet inte om jag har jetlag eller inte för jag sover verkligen hela nätterna men blir trött vid typ 9 tiden varje kväll. Idag i allafall så kom en tjej som hette Taylor över på lunch, hon gick på Flanagan high school förra året och hon var riktigt trevlig. Hon fick mig att fundera över om jag ska välja att gå i skolkören. Tydligen så gör de en hel del utflykter som gå på brodway musikaler och iår skulle det vara phantom of the opera! Och sjunga i kör kan ju alltid vara kul. Lättsam kurs och så. Efter det i allafall blev det en snabbtripp till the place to shop all things, walmart där Lucia inhandlade en likadan mobil som jag köpte under gårdagen. På kvällen blev vi hämtade av en blivande klasskamrat Charlotte och åkte till hennes hus där det var ett gäng på kanske 15 amerikaner från Flanagan high school. Där blev det pizza, hemmagjorda choclate chips, och röda muggar om ni vet.  Två filmer sågs, Rolemodels med "stifler" ni vet american pie och en annan film som var riktigt spännande, Taken, som den hette. Kom hem till klockan 11 och imorgon ska jag gå till kyrkan för första gången och efter det blir det mera shopping i bloomington. Kanske gå och simma också, får se. Det var dagen det. Hann inte ta bilder som jag skulle gjort idag men jag har några få som jag lägger upp:

 här har vi mitt rum!
Huset till höger kyrkan till vänster
En närmare bild av huset.

Nu ska jag sova, får ladda upp lite mer bilder senare. Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: benny

de röda muggarna! haha. du verkar ha det bra, härligt! pusspuss

2009-08-16 @ 09:44:50
Postat av: Johanni

det verkar ju jättemysigt! och ja, jag instämmer vi älskar dom röda muggarna - so the oc!

2009-08-17 @ 00:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0