Sweet dreams

Imorgon går planet mot arlanda, och därmed har mitt äventyr börjat. Bor i uppsala hos pappa en natt och sedan kommer jag sätta mig på planet till Chicago. Overkligt, konstigt ,knepigt, läskigt ,sorgset ,men på samma gång längtar jag hur mycket som helst. Igår var en hejdå dag, Först var det fika med Vicky och Sandra och sedan blev det Liseberg med många goingar! Tack för en jättebra dag/kväll! Och Tack Salem Al Fakir för du är rå bra!

Det slog mig idag att allt jag gör idag är för sista gången i Göteborg, som att hämta tidningen, äta lunch. Som sagt tidigare jag fattar inte att jag ska åka iväg. Men vad ska man nu göra sin sista dag i denna charmiga stad?
well, packa och bara ta det lugnt.

Ses på flygplatsen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0