Scrimage

Okej sitter här framför laptopen och volleyboll matchkläderna är på. Jag är lite nervös för jag ska om cirka en timma spela min första match här i Flanagan. Det är ingen seriös match men grejen är att jag verkligen inte fattar hur de roterar och vilka positioner man ska ha. VIll ju inte springa runt helt virrig på planen. Även killarna har sin första fotbolls match, amerikansk fotboll då, som jag också ska titta på! Nummer 15 är jag i allafall, så jag fick ett av mina turnummer! Innan matchen ska vi även ta lagfoto!

Skoldagen var bra, pratade mer med folk och på P.E fick jag alla att bli lite aktiva och köra en basketlek istället för att bara sitta på läktarna och prata som vi gjort de 4 andra lektionerna.

Och nu är det fredag ÄNTLIGEN!! Jag är helt slutkörd och ser fram emot en sovmorgon imorgon. I helgen ska vi åka till naperville en förort till Chicago skulle jag gissa på, och ha lite barbeque med Diannes släktingar. Hon har också lovat att vi ska göra smores, som är slags kex som man har chocklad imellan och smält marsmallow. Sägs vara riktigt gott, såklart måste det ju testas!

Idag fick vi föresten glass i cafeterian idag, det var najs :) Chickennuggets också som somlig konstiga elever stoppar i tröjfickan för att spara till senare. haha jättefreaky!

Kommentarer
Postat av: Mormor, morfar

Hej från mormor och morfar mfl.



Vi har nyss läst dig blogg och det verkar ju vara ett äventyr att komma till din "nya" familj.



Vi hörs vidare, har det bra !

Kramar från mormor och morfar och alla i Sala !!

2009-08-23 @ 15:56:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0