Jag Har Fått Värdfamilj

Jag har inte orkat skriva det tidigare men detta är ju trots allt min reseblogg och det är ju nu allting börjar:

mina damer och herrar förra veckan fick jag mig en värdfamilj!

kl 10 på morgonen ringde yfu och berättade det för mig. En familj bestående av en mamma som jobbar på biblotek, en pappa från scottland som är pastor och tillsammans har de adopterat en tjej från kina på 3 år! De bor i byn Flanagan, som är väldigt litet, endast 1100 pers. Men det som är så sjukt bra är att denna lilla plats endast ligger två timmar från Chicago. Chicago liksom?!?! En av USAS största städer, kan knappast bli bättre. Familjen verkar jättemysig och allt känns faktiskt väldigt bra. Det kommer också bli jag och en till utbytesstudent från Kina vilket också ju är lite spännande. Min skola Flanagan high school har 500 elever och om jag har förstott det rätt börjar jag redan den 18?:O vilket betyder att jag kommer troligen (biljetter ej bokade än) åka kring den 12:e. Det är den första augusti idag vilket ju betyder att detta kommer bli mina tolv sista dagar i Sverige. De ska utnjyttjas väl ska jag säga er! Därför har jag inte tid att berätta mer nu.

Kommentarer
Postat av: ester

ska du åka på hishchool år? lyllooooo dej isf!! det vill jag också göra!!!!!!!

2009-08-01 @ 13:23:35
URL: http://esni.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp det ska jag :)

2009-08-01 @ 18:52:07
URL: http://vacationdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0