Fredag

Igår åkte jag och tre tjejer från volleybollen och åt på en kinabuffe, jag Devyn, Emelie och Jenna, riktigt trevliga! Åt alldeles kollosalt mycket plus att fanns en buffe för bara efterrätter så det blev en hel del.. Testade Jello för första gången och kan säga att det inte var så gott. Åt alldeles för mycket glass och chockladpudding. Och för att toppa hela kalaset blev det lite smores när jag kom hem! Fast i mickron då, vilket egentligen är fusk, grillen ska de vara!

Fredag så hade jag mitt första engelskatest som inte fick vara längre än tio min(?!) På den tiden hinner man ju knappt skriva sitt namn, men jag tror det gick ganska bra. Efter Volleybollen i skolan åkte alla hem till en tjej, Emelie, samma som jag åt kinabuffe med. Där iallafall grillade vi och hade någon slags volleybollkickoff. Blev ännu mer Smores, en självklarhet , verkar vara typ standard snackset. Lucia och jag kom hem sen på kvällen och har suttit uppe tills nu och tittat på Slumdog millinoare, jag som faktiskt inte hade sett den innan. Ärligt bland det bästa jag sett. Känns som jag säger de om alla filmer men den var mäktig.

Imorgon är planen att skypa lite, ta igen behövlig sömn och städa hela huset! Dianne hintade också något om cupcake bakning..? tackar inte nej till det! Har kanske också lite planer med några klasskompisar på kvällen, får se hur det blir!

Ni som vill skypa imorgon, jag kommer logga in vid kanske 10 tiden, alltså 7 timmar senare för er!

Nu är det dags att sova, är rejält trött och mätt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0