första high school dagen

Igår var min 5 timmars volleyboll träning och jag trodde jag skulle dö, idag kan jag knappt gå och att ta sig ner från övervåningen kändes som ett evighetsprojekt. Fick även känna på en typisk amerikansk lunch, åkte med två tjejer från laget Elenor och Jenna, till deras farmor för att äta choclate chip pancakes. Kan det bli bättre?!  Efter det var det två timmar träning igen. oh boy.

Ska snart till volleybollen igen och kom ganska nyss hem från min första skoldag. Hjälp vad jag var närvös när jag satt  i gympasalen bland alla amerikaner. Som tur var satt hela mitt volleyboll lag där så jag satte mig med dem. Rektorn pratade lite och sedan fick Lucia och jag ställa oss upp och bli presenterade för alla. Efter det var det dags att hitta skåpet. Efter att typ ha frågat runt alla och irrat runt visade det sig att skåpet låg precis bredvid gympasalen. osis. Sedan första lektion bild, 10 min bara där läraren pratade lite. efter det hade jag biology samma sak där 10 min. Kören, matte, study hall, och sist engelska. Hela dagen var ganska förvirrande och jag fattar inte hur mitt skåpslås fungerar. Kan egentligen inte säga om det var bra eller dåligt, kändes mest som man irrde omkring. Får se hur imorgon blir! Fick  föresten också en pojkväns förfrågan av någon som tydligen hade spanat in mig på matten, vet inte av vem men en tjej i mitt volleyboll lag kom fram till mig och berättade allting han hade sagt. hehe jaa..

Nu volleyboll men tack och lova bara 2 timmar den här gången!

Kommentarer
Postat av: benny

shit, det låter precis som ur en film typ. men skolan blir nog jättebra:)puss

2009-08-19 @ 11:01:09
Postat av: Lisafisa

haha va va d jag sa! du kommer att ta amerika med storm! haha och deras hjärtan!;)

2009-08-19 @ 11:52:12
Postat av: Anna

haha jaag vet det var precis som en film! :P



Klart jag ska ta amerika med storm ;)

2009-08-19 @ 13:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0