Fjärde

Hela dag fyra började med ett telefon samtal till min fina benny, det var så kul att äntligen få höra hennes röst igen, och att känna att även om hon är långt borta så kändes det inte så.! Efter det var det min första gudtjänst här i USA, då min värdpappa är pastor i kyrkan precis bredvid huset. Både jag och Lucia blev introducerade i kyrkan och efteråt skulle alla hälsa på oss och imponera med sina swedish skills. Om de lyckades? nja men det var trevligt ändå. Kyrkan påminde väldigt mycket om den svenska, mer än så säger jag inte, då fattar ni nog vad min åsikt är.

Efter kyrkan försökte Lucia och jag ge oss ut på en promenad och fota lite, som lovat, men efter 10 min insåg vi att svetten faktiskt bara rann även om det var molnigt så det blev ändrad kurs tillbaka till huset igen.

Efter Lunch blev det Bloomington igen och shopping. Kanske inte världens bästa shoppingställe men victorias secret, american eagle, hollister fanns iallafall. Plus en massa snygga sneakers,converse och raybans som jag senare kommer ta mig en djupare titt på. Området till ära blev det i allafall en victoriassecret illinois college hoodie i orange.Och 2 t-shirts då vi inte får visa axlarna i skolan. fattar inte riktigt grejen med det men.. så är dt i allafall. Pratade också med både mamma och pappa i telefon idag, vilket också kändes behövligt.



På kvällen blev det enchanted och wiifit, där jag var grym på boxningen vad än alla säger!

Ska nog sova nu, imorgon är min 5 timmars träning som jag lite fasar över, träningsvärken från i fredags sitter fortfarande i och jag gissar på att volleybollen imorgon är allt annat än lugn.

Vad har ni för er i regniga sverige?

adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0