Fireflies- owl city

Hello, söndag kväll, ännu en vecka avklarad. Har blivit förkyld troligen pga två bondfires i helgen. Båda riktigt roliga, smores, karatelektioner, korv i stora lass på första, fyrverkerier, bags, planer på att sno gamla baseballtröjor på andra. En lyckad helg i riktig amerikansk anda!

De flesta tjejerna på skolan har börjat ladda för homecoming vilket innebär, klänningsjakt! Likaså jag, har suttit och spanat på flera olika hemsidor idag och funnit lite tänkbara alternativ. Det lutar åt något svart, passar alltid bra. Vi ska åka till naperville nästa helg för att börja leta på riktigt och den 19:e drar vi in till CHICAGO BIG CITY downtown, där man garanterat kommer kunna hitta snygga plagg kring mishigan avenue. Idag har jag städat huset, gått i kyrkan, walmart handlat återigen, alltid walmart seriöst! Pluggat lite, tvättat kläder i tonvis och tagit min första springtur här i USA. himla coolt att veta att här springer jag omkring någonstans mitt i USA så långt och så annorlunda från sverige som de bara kan bli. Har även blivit tipsad om ett riktigt grymt band, eller ja band är det ju inte då det bara består av en kille men i allafall, Owl City var namnet och några låtar som är otroligt bra är:

Fireflies

Cave in

Hello Seattle

Fick även reda på att de ska ha en konsert i wiscoinsen kring den 27 sept. Jag vill så sjukt gärna gå! Planer smids för detta.

Nu ska jag ner och kolla lite på royal pains och efter det blir det sova!

Kommentarer
Postat av: Johannni

Men Anna, jag har ju spelat Hello Seattle för dig ju!!

2009-09-01 @ 11:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0