dont say chewinggum

Vaknade precis och är rejält trött, igår var jag så trött i skolan att jag till och med somnade på studyhall! Igår i övrigt var en ganska seg dag, hade många läxor och var alldeles för trött för allting. Volleyboll varje dag blir man lätt ockå lite trött på. Har fått min graduation tassel nu, den man hänger på mössan, känns lite sjukt, några dagar in höstterminen och graduationkläderna är redan beställda. Det känns ju inte direkt så snart.

I övrigt har det inte hänt så mycket denna veckan, mycket plugg och trötthet bara. I helgen pratas det om en bondfire för fotbollslaget på lördag, så jag ska kanske dit. Får se!

Fick föresten också reda på att min kör klass planerar en resa till Washionton D.C med övernattning 2 nätter! Får se hur det går med min Hawaii resa men det vore väldigt kul att följa med!

Kommentarer
Postat av: Martina

Gud vad roligt det verkar med alla sporter! Du kommer ju vara bodybuilder när du kommer hem typ :D



Saknar dig otroligt mycket!

2009-08-28 @ 20:49:26
Postat av: thea - utbytesstudent i usa 09/10

jag funderar på att gå med i kören när jag börjar skolan. verkar kul :) är dom bra på sporter i din skola? är den stor eller så? brukar ju vara svårare då..

2009-08-28 @ 21:21:19
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0