College, volleyboll, vrångö

Jag vet inte var jag ska börja, känner mig helt övertumlad av glädje just nu! Dagen började med en riktigt tidig uppstigning och spårvagnsåk till saltholmen. Därifrån blev det båten hela vägen till fina fina vrångö! Vilken ö, jag blir så avundsjuk på alla som bor där eller på liknande ställen! Där i allafall tillbringades hela dagen på en sandstrand och det kunde inte bli så mycket bättre. Kom hem nyss och kollar hotmailen, ett brev från min värdmamma Dianne. I det skriver hon att jag och Lucia kommer att få hälsa på hennes son Joe(21) på College i Indiana en helg, bara vi!! Fatta college upplevelsen, jag blev så sjukt glad:D Sedan fick jag också veta att jag kommer börja mina volleyboll träningar med detsamma när jag anländt i Flanagan. Känns också sjukt roligt!! Jag är så glad att jag knappt kan sitta still. Just nu längtar jag ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0