nöjet var på min sida!

Så fort skolan börjar igen börjar jag tänkta  mycket,  allt och ingenting heter ämnerna. det är som hjärnan legat på latsidan och blir nu överaktiv. Jag stressad? nej inte alls. Det handlar inte bara om skolan, det finns faktiskt mer än så. Det är bara 9 veckor kvar till sommaren fhar jag fått höra. Man kan ju börja räkna timmarna, men om man gör det blir man nog besviken. Man inser då att det låter ganska mycket mer än 9 veckor.  Jag borde inte räkna, ta vara på och njut av sista tiden sägs det. Ja om jag får sommarlov eller ett till lov, vilket som helst gör jag det, garanterat. Men idag, naej. Inte för det var en "pooday" som löf  skulle ha uttryckt sig, jagr har bara mycket i tankarna och föredrar helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0